הדרך המושלמת לאפיין עיצוב כיורים ביתי

5ec906d7be32c5787cf728a3a5f17aee9e274e32
56
BOLD_ROUND_-_04

במאמר זה אנו מספקים את המידע החם באמת על בחירת כיורים מנצחת. בואו ללמוד כיצד מומלץ להסדיר במבנים שלכם כיורים מן המעלה הראשונה אשר יתנו מענה איכותי לכל ההתנהלות שלכם בהם. למי שאינו בקיא, עיצוב כיורים כיום לא נעשה בחציבה אלא בהנחה. גובה הכיור נראה לעין. קיימות דרכי עיצוב שונות על מנת להביא את הכיור הזה ללטש לכם את עיצוב המבנה ולענות על צרכי התפעול שלו על הצד הטוב ביותר. במאמר זה נביא לכם את הדרך המושלמת לאפיין כיורים מן המעלה הראשונה.

בחירת כיורים צריכה להתבצע בהתאם לגובה הארון המסתמן ביחס אליהם

אם אתם מעוניינים שהארון יהיה צמוד באופן יחסי לכיור, הבחירה הכי בטוחה עבורכם היא עמדת כיור ולא כחיור על עמדה קיימת. כשאתם קונים כיור עם עמדה אתם לא צריכים שיש קיים. היא מוטמעת ישירות על הקיר. עובדי השיפוצים ימקמו את הכיור כך שמצד אחד יהיה לכם נוח לגחון או לעמוד מולו ומצד שני יהיה ריחוק משמעותי מתחתית הארון שישמור על בטיחותכם ובטיחות יתר המשתמשות והמשתמשים. במידה והארון צפוי להיות רחוק מהכיור ויש עמדת עבודה קיימת הבחירה המומלצת היא כיור מונח להטמעה על אותה עמדה.

בחירת מבנה מומלץ לכיור שלכם

על מנת לגבש את המבנה עליכם להחליט האם הכיור שלכם צריך להיות עגול או מרובע. כיור עגול עשוי להיות סימטרי או אליפסה. כיור בעל 4 צלעות עשוי להיות ריבוע שווה צלעות או מלבן בעל גודל שונה שלהן. גם בתחום הכיורים המלבניים, ניתן לבחור כיור עם קצוות מחודדים או מעוגלים מעט בכדי ליצור עיצוב פחות חד ויותר בגובה העיניים, כמובן שכל מיצג תלוי בעיני המתבונן.

בחירת גוון מומלץ לכיור

ההמלצה שלנו היא לדבוק בגוון של האמבטיה אם בחרתם באותה צורה כמו העיצוב שלה. במידה והצורה שונה מהצורה של האמבטיה ניתן לבחור גוון אחר. במידה והכיור כלל לא ממוקם ליד אמבטיה אלא כתשתית מים עצמאית ללא מוצרים דומים לידו, מומלץ לבחור בגוון הכי מלוטש שאתם יכולים להעלות על דעתכם, על מנת שלא רק שהכיור ישתבח אלא גם העיצוב של המבנה כולו. כיורים בצביעה איכותית עושים את ההבדל בעיצוב גם בשטח כיסוי רחב.

איתור מעשי של הכיור המבוקש

כיורים מומלץ לאתר בחברה המתמחה בתשתיות בית ומבנה. חברה זו מספקת כיורים מונחים או עמדות מוכנות עם כיורים עליהן – בעיצובים שונים בהתאמה לדקורציה המבנית שלכם. באמצעות הדמיית מחשב מטעמה ניתן לבחור אותם בקלות מבלי לצאת מהמבנה.