טיפים הכרחיים לבחירת ברזים מן המעלה הראשונה

2
1
AP118G_QKCW05_NKPFC_NKPR_ph

בואו ללמוד כיצד לבחור ברזים באיכות חסרת תקדים אשר תיקח את המבנה שלכם למעלה עיצובית שטרם הכרתם. במאמר זה יוצגו דגמים נבחרים של ברזים ולסיום, נספק מעט טיפים תפעוליים בנושא קבלת החלטות נכונה בבחירת ברזים ורכש אחראי שישמש אתכם לשנים רבות ללא הגבלה.

ברזים מוגבהים מרובעים או קשת

ברזים אלו מזדקרים מאד ביחס לגובה הכיור באמצעות מוט מתכתי או צורה חצי מעגלית שיוצרת את הקשת. הברזים הללו מיועדים לחדרי שירות בהם ישנו ריחוק רב בין הכיור לארון השירות. אם ארון השירות בכלל מותקן בגובה ומשמש כארון תקרה שנדרש סולם כדי להגיע אליו, הברז הזה הוא בדיוק מה שאתם צריכים כדי להשלים את החלל שייווצר במרחב הענק. היתרון המובהק של ברז כזה הוא ברירת מצבים גדולה המשפיעה על קצב זרימת המים ותצורת הזרימה כשהם יוצאים מפיית הברז. ניתן לבחור ברז זה בגוון כסוף, מוזהב, שחור, ניקל או ברונזה.

ברזים מוסתרים: הרציפות בין הידיות לפיית המים נקטעת על ידי הקיר

זוהי תשתית מינימליסטית לעיצוב מודרני מושלם. בואו לתכנן את עיצוב המטבח, חדר המקלחת, שירותי האורחים או חדר הכביסה במינימום תשתיות הדורשות הקצאת מקום. ברזים אלו רלוונטיים במיוחד בחדרים הקטנים בהם מקום פנוי הוא בעיה וסטייל הוא הפתרון! ברזים מוסתרים מאפשרים לכם ליהנות מצפייה רק בחלקים בהם אתם משתמשים: ידית ימין, ידית שמאל ופיית המים. צורת הידית, פרפרית עגולה, וצורת פיית המים קו ישר שטוח. ניתן לממש רכש ברזים אלו בגוון כסוף, מוזהב, שחור, ניקל או ברונזה.

ברזים שטוחים להתקנה בגובה נמוך ביחס לכיור

ברזים אלו מתאימים עבור מי שהארון שלו נמצא בקרבת הכיור. במקרה כזה אין מקום להתקין ברזים מוגבהים והאלטרנטיבה היא ברזים שטוחים. ניתן למצוא ברזים שטוחים עבים, דקים ובמגוון רחב של גוונים, מהגוון הכסוף הידוע מאד בקרב בעלי חזקות על מבנים ועד ברזים בצבעים כמו שחור, ניקל, ברונזה או מוזהב.

אחריות על הברז – שירות חובה לכל קניין

תקלות בברז יעלו לכם מאות שקלים לתקן, אבל אם הברז באחריות, התחזוקה היא מטעם היצרן. אם פתחתם קריאה לאינסטלטור שלכם והוא קבע שהבעיה היא בברז, הוא יוכל לפנות בשמכם ליצרן, שיספק לכם שירות ללא עלות ככל שהברז נמצא באחריות. לכן, מאד חשוב לוודא שמצורפים עבור ברזים מסמכי אחריות רלוונטיים המאפשרים לכם להפעיל את שירות החברה במידה ונמצאו בהם תקלות.