אמבטיות מעוצבות – הלב הפועם של חדרי המקלחת

unnamed
Untitled-1
Galleria_immagini_flauti3

גיגית האמבטיה היא אביזר העיצוב החשוב ביותר בחדר. אמבטיה, בשונה ממקלחון היא אביזר שישנו בכל חדר רחצה והוא זה שמגדיר אותו ככזה. זהו הרכיב הראשון שבונים בחדר ועל בסיסו מתכננים את כל יתר התשתיות המוטמעות בו. לכן, מאד חשוב לדעת כיצד לבחור אותן, איך לגבשן וכיצד לדאוג לקווי מתאר מושלמים של גיגית חלומותיכם. במאמר זה אנו נספק את מבחר הרעיונות שלנו לתכנון נכון של אמבטיות ואמבטיונים כדי להביע אצלכם את העיצוב המושלם באמת.

אמבטיות לבנות בגדלים שונים

ניתן לבחור אמבטיה בגודל אמבטיון, קטן או בינוני, או אמבטיית קיר גדולה. הגוון הלבן הוא הגוון הקלאסי של גיגיות האמבט. בדרך כלל אנשים יבחרו להביע את כל החרסינות שלהם בלבן כשמדובר בחדר אמבטיה ולכן אך טבעי שהם יקבעו את הגיגית כלבנה. נשאלת השאלה, האם כל לבן צריך להיות בהכרח לבן שלג? רבים יענו לכם שכן אבל ישנן אלטרנטיבות ליצירת אליטרציות עיצוביות. לבן יכול להיות גם שמנת אם הוא מעט יותר כהה, ואפילו בעל מראה קרם אם לוקחים אותו למיזוג עם הגוון החום הרך. הבחירה בידיים שלכם, על פי האופי הדקורטיבי בו תבקשו לעצב את חדר האמבטיה.

אמבטיות שחורות ליצירת מראה לוח שחמט

הגוון השחור בחרסינות תלייה, אסלות וכדומה הוא נדיר, את זה חשוב לדעת כבר מעכשיו. ברם, כשמדובר על אמבטיות ואמבטיונים הוא הרבה יותר שכיח ממה שקורה בדרך כלל. ניתן להגדיר גם אחרי רכישה שכזו את העיצוב בחדר כלבן ולדאוג שרק גיגית האמבטיה תהיה שחורה. במצב כזה אתם יוצרים מראה של לוח שחמט בחדר, שכן גיגית האמבטיה כל כך גדולה ביחס לרכיבי הקבע האחרים, שהצבע שלה יהיה שקול לשל כל השאר. בחדרי רחצה רבים זו המציאות, כאשר בדרך כלל הכיור גם כן נבחר בצבע כהה במתכונת דומה ונרכש ביחד עם הגיגית של האמבטיה.

פרספקטיבה במרחב – אל תשכחו לבדוק את ממדי הגיגית

בדיקה זו לא נעשית לשם לקיחת מידות רגילה. את זה, מומחי חברת האמבטיות יעשו עבורכם. זו בדיקה לשם סיום העיצוב ווידוא שבחרתם התקן שראוי להצבה בחדר שלכם. אם תבחרו אמבטיות עם דפנות עבות כשהחדר קטן, אתם עלולים ליצור לגיגית שלכם מראה מגושם כד כדי כלוא בתוך מרחב מצומצם זה. מנגד, אם תבחרו גיגית דקה מאד, כמו נייר, שתוצב באולם רחצה ענק, אתם מפספסים הזדמנות שהרכיב המרכזי והחשוב ביותר ישפיע על החדר בו הוא נמצא ברמה הדקורטיבית. לכן, חשוב להכפיף את מידות העובי של הגיגיות לגודל החדר ממש ביחס ישר.