אסלות מונובלוק גלויות וסמויות בעיצובים מיוחדים

BN118G_BN218_NK3210_NK30_ph
AP118_QKCW03_FL4070_ph
AP118G_QKCW05_NKPFC_NKPR_ph

אסלות כיום שונות לחלוטין מהדרך בה הן עוצבו בעבר. אם בעבר האסלות היו מפלסטיק, עם התקן צינור בין החלק התחתון לניאגרה, כיום המבנה הוא אחיד ולכן נקרא מונובלוק: האסלה והניאגרה מחוברות בצורת האות L באנגלית. ברם, כאשר אתם קונים בחנות מקצועית המתמחה בחציבות אתם מקבלים עוד תמורה לאגרה: הסתרה מוחלטת של הניאגרה למעט ידית הורדת המים, כך שהאסלה מרחפת באוויר ויוצרת מראה מודרני בשירותים.

עיצוב נדרש לאסלה

על מנת לבחור את העיצוב עליכם לגבש את צבע האסלה המבוקש וכן לאפיין את הצורה של האליפסה מבחינה זוויתית. כשתיגשו לקטלוג של אסלות אתם תראו שיש הבדלים בדגשים העגולים של כל אסלה ולכן את הבחירה הטובה ביותר תשכילו לעשות כאשר יש לכם הדמיית מחשב מחד ואת חדר השירותים המיועד מאידך על מנת לגבש את קווי המתאר המושלמים לדגם הנדרש בו.

קביעת דגם האסלה: מונובלוק חיצוני או ניאגרה מוסתרת

מונובלוק חיצוני מאפשר מראה אקסקלוסיבי של אסלה ומיכל ועל כן לוקח את הבית לשרידי העיצוב של העבר, שעדיין היו שונים בתכלית, כי אז הניאגרה הייתה מופרדת עם צינור הגבהה. מונובלוק ניאגרה מוסתרת לוקח את העיצוב למקומות יותר מודרניים, בהם רק האסלה היא הרכיב שנראה, והניאגרה חצובה בתוך הקיר, עם לחצן הדחה חשוף. כמובן שהבחירה היא בידכם. ההמלצה שלנו היא להצניע את הניאגרה בוודאות כאשר מדובר על חדר קטן כדי ליצור מינימליזם נדרש. כאשר החדר גדול ניתן להשאיר את המונובלוק חשוף או לחצוב אותו, כראות עיניכם. חשוב להזכיר ולציין שרק עבודה עם התבוננות בחדר השירותים מחד, ועם קטלוג אסלות ממוחשב מאידך תאפשר לכם לדעת באמת מה קורה ומהו הדגם שאתם צריכים לכוון אליו.

קביעת גוון האסלה

קביעה זו נעשית באופן דומה לקביעת הצורה ואפשרות חציבת המונובלוק, אלא שכאן האבחנה יותר פשוטה לכינון. אם יש לכם בחדר כיור לבן, ארון לבן וכד’ אך טבעי שתצטרכו גם אסלה לבנה. במידה והצבע השולט בחדר הנו אחר, מומלץ לחפש אסלה שתשתלב עמו ותשלים את המראה הכולל. זו נחשבת בדרך כלל בחירה קלה אבל על מנת שנציגי החנות יוכלו להבין מה אתם צריכים חשוב לשלוח לחנות תמונות של החדר שלכם כדי לקבל הכוונה מדויקת לסוג הצבע שאתם צריכים כדי להשלים את התמונה המלאה, ולא לבחור בצבע ש- “כמעט” מתאים ולחוש מפוספסים. השקעה במוצר חיצוני בחדר רחצה מצריכה תיאום מדויק עם הרכיבים החופפים לו בגוון.