ארונות אמבטיה בעיצוב יוקרתי במיוחד

98ba83047cc483040b95d91c7f47917629a91180_optimized
379c94724133efe0dd5730bbc62b362a3244f5d2_optimized
esperanto3

מעוניינים לדעת כיצד לגבש עיצוב עבור ארונות אמבטיה? במאמר זה אנו מספקים את כל המידע שאתם צריכים על מנת לאבזר את חדרי האמבטיה שלכם בארונות מן המעלה הראשונה: תקניים, בהתאם למיטב תקני המערב, בטיחותיים ובעיקר מעוצבים. כאשר אתם מעוניינים לרכוש ארונות אמבטיה, חשוב להקפיד על התאמה מושלמת הן של כוורות הפנים והן של מראה הארון ועיצובו כאמצעי שמשפיע על החדר מבחינה חיצונית. אפשרויותיכם בבחירת ארונות אמבטיה רבות ומגוונות בעידן שנת 2021.

ארונות ללא ידיות – כי המינימליזם הוא המודרניזם החדש

אין ספק שאם בעבר הקפידו לשדך ידיות לכל זוג דלתות ארון, כיום אופנה זו היא כבר לא יותר מחולפת. בעידן שלנו, ארונות אמבטיה הן ללא ידיות, כאשר הפתיחה מתבצעת מתחתית הדלתות, בה ישנה מגרעת המאפשרת פתיחה באמצעות כף היד. כמו כן, מתאפיינים ארונות אמבטיה מודרניים בעיצוב מבריק עם השתקפות ברוב המקרים. הדבר מתאפשר הודות לציפוי מבריק המוצמד לעץ של הארון ומהווה את השכבה הקדמית שלו. ארונות אמבטיה מסוג זה הם שמומלצים לרכישה כאשר אתם מאבזרים חדר אמבטיה.

מיקום מומלץ לארונות האמבטיה

אפשרות אחת היא ליצור קולקציית ארונות מראה, מה שדורש להתקין מעל הכיור את התקני האחסון ולהציב מראה ביניהם. אפשרות שניה היא להסדיר את ההתקנה מתחת לכיור ולהשתמש בתחתית הקירות של חדר האמבטיה כמיקום האחסון המיועד. חשוב לתכנן את המיקום היטב, על בסיס הנעשה בחדר האמבטיה שלכם, תוך שימוש בהדמיית מחשב של מומחי ארונות אמבטיה כדי למצוא את הדגם המושלם.

איכות חסרת פשרות בכל ארון אמבטיה – יעד הכרחי

כאשר אתם מתלבטים אודות דגם ארון האמבטיה, רכישתו בחנות המתמחה באבזור אמבטיות וחדרי אמבטיה היא הבטוחה הגמורה ביותר עבורכם. רכישת ארונות אמבטיה מצריכה הקפדה על תווי תקן מערביים מוסכמים. עצים של ארונות אמבטיה צריכים לעבור אימפרגנציה ושימון, וציפויים צריכים להיות חלק מהארונות כדי לספק הגנה נוספת. כמו כן, מומלץ לבדוק שאלו ארונות פתיחה קלה כדי לאפשר התנהלות קלה ונוחה בחדר האמבטיה כאשר אתם מתעסקים בסידורו או בשימוש בארון בכל רגע אחר.

הרחבת ארונות אמבטיה

כמובן שלא מומלץ לרכוש את סט האחסון המלא כבר ביום הראשון כי אתם לא יכולים לדעת כמה באמת תצטרכו לאחסן בחדר האמבטיה. אנו ממליצים לרכוש את הארון בשלבים, ולבדוק האם הוא יכול לשמש אתכם במצבכם הנוכחי. במידה והתכולה שלכם מרובה ביחס למה שסברתם, תהיה לכם האופציה לרכוש ארונות דומים ולהמשיך לעבות את רשת האחסון שלכם בחדר האמבטיה.