בחירת אסלות לחדרי שירותים ראשיים ושירותי אורחים

sensowash_starck_f_gespiegelt_seitlich
sensowash_slim_news2019
starck_f_functions_foen

מעוניינים לדעת כיצד לבחור אסלות לחדרי שירותים? חילקנו עבורכם מאמר זה על פי סוגי החדרים בהם הן צריכות להיות מוצבות. החדרים בהם נדון הם חדרי שירותים סטנדרטיים, חדרי שירותי אורחים ומקלחות גדולות בהן יש מקום להנחת אסלה. המאמר יבטא מספר רב של דוגמאות ויובאו גם המלצות לתשתיות פריפריאליות להתקנה בקרבת האסלה.

אסלות לחדרי שירותים לשימוש דיירי הבית

חדרים אלו הנם חדרי שירותים בגודל סטנדרטי לרוב באורך מטר וחצי על חצי מטר. זה לא גודל לשירותי אורחים אבל גם לא חדר אמבטיה, ולכן חדר כזה נועד להצבת שירותים ותו לא. מומלץ להציב שם אסלת מונובלוק גלויה או סמויה ולידה ברז רחצה לשימוש מידי לאחר השימוש. אסלות עבור חדר זה ניתן לבחור במגוון רחב של צבעים ותצורות עיצוב.

אסלות לחדרי שירותי אורחים

שירותי אורחים עשויים להיות בתוך חדר המגורים של האורחים, כחדר נפרד, או מוצבים בנקודה מקרית בבית. הגודל הממוצע שלהם קטן, לרוב לא יותר מחצי מטר אורך וחצי מטר רוחב. בחדר כזה הפתרון המושלם הוא כמובן אסלת מונובלוק סמויה. הגודל הקטן לא מאפשר לדחוק את האסלה בשלמות וליהנות מעתודות מקום. אסלות סמויות מספקות לכם את יתרון חוסר הצפיפות. מומלץ להתקין בקרבת האסלה ברז. אסלות אלו ניתנות לבחירה במגוון רחב של גוונים ותצורות עיצוב.

אסלות לחדרי מקלחת גדולים

בחדר מקלחת גדול בו הוחלט להתקין גם אסלה, רצוי לשלב אסלת מונובלוק גלויה וליידה התקן בידה. למי שלא מכיר, בידה הוא התקן רחצה לאחר השימוש בשירותים אשר היה נהוג לשימוש גם בישראל בשל השפעת השלטון העות’מני. בטורקיה עצמה, התקן רחצה זה קיים עד היום ולא רק בבתי המלון. הוא גם משפר מאד את עיצוב חדר האמבטיה וגם תורם רבות להיגיינה של המשתמש לאחר השימוש. ניתן לממש בחירת אסלות והתקני בידה בעיצובים מגוונים על בסיס בחירת צבע ותצורת עיצוב רצויות.

מימוש בחירת דגם אסלות הלכה למעשה

בחירת דגמי אסלות מומלץ להשלים באמצעות הדמיית מחשב של חברת תשתיות בית. הדמיית מחשב זו פוטרת אתכם מיציאה מהבית ומאפשרת לבחור את האסלות והתקני הבידה שלכם בקלות באמצעות השוואה בין החדר המיועד להתקן שעומד להיות מותקן בו. ניתן להשוות בין עשרות דגמים של התקנים שונים ולהתביית על העיצוב המתאים. ההדמיה כוללת דפי מידע מלאים עם מפרט טכני ומפרט מידות ובכך יוצרת תנאי רכישה כמו בחנות פרונטלית.