בחירת ארונות אמבטיה מודרניים לחדר הרחצה – כך תעשו את זה נכון

esperanto6
r14
379c94724133efe0dd5730bbc62b362a3244f5d2_optimized

במאמר זה נספק מידע על התקן האחסון הראשי של חדר האמבטיה, הלא הוא ארון האמבטיה. על מנת לקבוע את זהותו של הארון ואופן הפריסה שלו יש להכיר עובדה אחת פשוטה: ארונות אמבטיה של היום הם ארונות מודרניים. לא מעצבים כמעט יותר ארונות עם ידיות מתכת או דלתות מגולפות משום שחדר האמבטיה הוא חדר פונקציונאלי והארונות צריכים להיות עמידים. בדרך כלל, בעיצוב מודרני הארון מחזיק הכי הרבה זמן מעמד בשל כך שהדלתות חלקות ועשויות מחומר דחוס המיועד לעבודה תחת שגרת רטיבות ולחות. במאמר זה נספק לכם מידע על בחירת אופן הפריסה של הארון.

ארון קיר – ארון צמוד לאחד מקירות האמבטיה

ארון זה הוא ארון שדומה במהותו לארון חדר מגורים. זהו ארון קיר אשר מקבל את הממדים של הקיר וצמוד אליו. ארון זה מתאים במיוחד עבור מי שיש לו תכולות אחסון מרובות בחדר האמבטיה והוא צפוי לאחסן לא מעט פריטים לשימוש לטווח ארוך כמו מגבות, חלוקים וסבונים. אם המקלחת היא גם החדר בו מונחים השירותים, ארון זה עשוי לשמש גם עבורם ולהוות מקום אחסון עבור ניירות טואלט ושאר תשתיות. בחרו ארונות אמבטיה אלה אם האחסון ולא רק שגרת ההתנהלות היומיומית הוא נושא מרכזי בעבורכם בניהול החדר.

ארון מתחת לשיש חדר הרחצה

שיש חדר הרחצה הוא עמדת האיפור והטיפוח של החדר, בו נמצא הכיור. ארון הממוקם ממש מתחתיו ישמש אתכם לצרכים תפעוליים מיידיים, שליפת התקני רחצה והתהדרות לשימוש יומיומי וכן לאחסון ארוך טווח במספר תאים גדולים ללא מידוף. בתאים אלו תוכלו לאחסן מגבות וחלוקים וליהנות מארון שנמצא ממש מתחת לאיפה שאתם מתפדרים בכיור. הדבר יוצר תשתית רחיצה נוחה וכיפית עבור כל משתמש בחדר האמבטיה. ניתן להסדיר גם תאי כביסה ענקיים מתחת לעמדת השיש במסגרת רכישת ארונות אמבטיה מסוג זה.

ארונות אמבטיה תחתונים

ארונות אמבטיה אלו מונחים מתחת לעמדת הרחצה שמונחת מצדה באוויר על הקיר. ארונות אלו נמצאים ממש על הרצפה ונדמים כשידות מיטה. למעשה, מדובר על שורה ארוכה של מדפי אחסון סגורים. משתמשים בארון זה הן כפתרון אחסון ארוך טווח והן כפתרון לשליפה מהירה. במידה ונדרש פתרון שליפה מהירה יותר נוח, ניתן להסדיר גם מתחת לעמדת הרחיצה שידה קטנה ובה תאים קטנים למברשות שיניים, סבונים ושאר אביזרים שמיועדים להתנהלות יומיומית. בחרו ארונות אמבטיה תחתונים בשביל ליצור תשתיות אחסון נרחבות בחלק התחתון של החדר.