בחירת חיפויים לבית ולמשרד – כך תעשו את זה נכון

luce-653-56
luce-653-52
luce-653-50

במאמר שלפניכם נספק מידע חשוב על בחירת חיפויים. תחום החיפויים עבר מתיחת פנים משמעותית בשנים האחרונות ולכן חשוב שתכירו מספר תמורות שמתחוללות בו. באמצעותן, תוכלו להחליט מהו דגם החיפוי שאתם צריכים עבור הקירות שלכם וליהנות מעיצובים מרחיקי לכת המבוססים על ייצור בטכנולוגיות מודרניות.

גיבוש התצורה הוויזואלית של החיפוי

חיפויים, שלא כמו צבעי קיר, לא רק משנים את גוון הקיר אלא גם את אופן הפריסה שלו. במקום קיר חלק, יתקבל קיר בעל חספוס מסוים: מגורען, מחולק לצורות גיאומטריות מוגדרות, קיר גלי, ועוד. חשוב לגבש את התצורה של חיפויים אותם אתם מבקשים להטמיע בקירות שלכם. תכנון נכון שלהם יביא לכך שעיצוב המבנה בכללותו יתהווה בכיוון שאתם מבקשים להתוות אותו. במידת הצורך היוועצו במעצב פנים.

גיבוש הגוון הנדרש עבור חיפויים

בדרך כלל, גוון חיפויים כהה יבשר עיצוב מסורתי ועתיק וגוון בהיר יכוון לעיצוב יותר מודרני, אבל ישנן חריגויות בנושא הזה. בעוד שחיפוי לבן לגמרי יבשר כמעט תמיד מודרניזם, חיפוי שמנת ידגיש יותר אלמנטים עתיקים, על אף הגוון הבהיר (באופן יחסי) שלו. גם בתחום הצבעים הכהים, בעוד שצבע חום יזוהה בדרך כלל לגמרי עם עיצוב עתיק, גוון שחור עשוי להשתלב יפה גם בעיצוב מבנה מודרני.

גיבוש הפרספקטיבה הנכונה עבור המבנה

בדרך כלל, חיפויים בהירים מאד יתאימו לחדרים גדולים, בעוד חיפויים כהים מאד יתאימו לחדרים יותר קטנים. אם גיבשתם גוון וכל שנוצר לכם הוא לבחור את הפיגמנט המדויק שלו, היעזרו בדיאגרמה זו בכדי לקבוע את זהותו. במידה ובחרתם חיפוי מחולק לבליטות מרועות, עגולות או אחרות, יש לבחור את גודלו של כל חלק בפסיפס הזה בהתאם לגודל החדר. כל אחד מהחלקים צריך להיות קטן כשהחדר קטן וגדול כאשר הוא גדול, על מנת ליצור פריסה נכונה של החיפוי במקום להמר על חיפוי כלוא בחדר קטן או חסר השפעה דקורטיבית בחדר גדול יותר.

בדקו את עצמכם בהדמיית מחשב

אל תסתמכו על אף אחת מהאקסיומות הכתובות כאן מבלי לבדוק אותן היטב בהדמיית מחשב. באופן זה אתם לא צריכים לצאת מהמבנה אלא להשוות את המבנה המיועד לחיפוי אל הדגמים השונים שניתן להציע לכם. מה שכן, התחקוּת אחרי הכתוב כאן תקצר משמעותית את הדרך למציאת דגם חיפויים נבחר, אשר ייצור התאמה משמעותית בסבירות גבוהה מבחינה דקורטיבית. בדרך זו אתם מייעלים מאד את החיפוש וסוללים את הנתיב לחיפוי בקלות רבה.