בחירת כיורים לחדרי שירות – כך תעשו זאת נכון ובאחריות

5
1
2

כיצד מומלץ לבחור כיורים? בימינו, הם לא מוצרים שטוחים אשר חצובים בעמדות עבודה ומזנונים, אלא מונחים עליהם. היתרון של הכיור המונח מתבטא בעיצוב חסר תקדים עבור המבנה כולו. יתרון נוסף הוא שלא חייבים אפילו לרכוש עמדת עבודה. בחדרים קטנים כמו שירותי אורחים ותאי מקלחת לא גדולים ניתן פשוט לרכוש יחידה אחת שכוללת הגבהה וכיור להתקנה ישירה על הקיר. במאמר זה נספק מידע על בחירה אחראית, סיסטמטית ויעילה מאד של כיורים שייצרו במבנה שלכם תשתית עיצובית מנצחת.

גיבוש מבנה עבור הכיור – כך תעשו את זה נכון

על מנת לגבש את המבנה עבור הכיור – חשוב להכיר צורות של כיורים ולבחור בזו שלדעתכם הכי מתאימה לחדר. ניתן לבחור כיורים מרובעים או עגולים, וברמות שונות של סימטריה. כיורים עשויים להיות סימטריים לחלוטין – למשל כיורי עיגול או ריבוע, או כיורים שאינם סימטריים ועל כן צורתם היא מלבנית או אליפסה. חשוב לגבש את המבנה שלדעתכם יהיה הכי מתאים לשילוב בחדר השירות.

גיבוש גוון הכיור המבוקש

במידה והכיור עומד להיות מותקן ליד אמבטיה, מומלץ לבחור באותו גוון כדי ליצור רציפות עיצובית. במידה והכיור הנו עצמאי ואין לידו התקן רחיצה אחר, למשל במטבח, מומלץ להשקיע בבחירת הגוון וליצור תשתית מלוטשת ביותר בעיצוב שלה, שתטביע את חותמה על המבנה כולו. באופן זה לא רק שאתם משביחים את עיצוב הכיור ביחס לכיור הקודם אלא מספקים ליטוש מיוחד ממש לכל רחבי החדר המדובר, שיהפוך להיות אחד המעוצבים ומרהיבי העין שיהיה לכם בבית או במשרד.

בחירת הכיור המתוכנן בהצלחה

את הבחירה אנו ממליצים להשלים בחנות המתמחה בתשתיות בית. חנות זו מספקת כיורים במגוון רחב של עיצובים ועל בסיס צורות ותצורות מיוחדות שנעשו על ידי אומני עיצוב פנים מן המעלה הראשונה. בחירת כיורים ברמת מקצועיות כזו תביא את חדר השירות שלכם לקדמת הבמה ותיצור בו את כל מה שהוא צריך בשביל להיות אחד המהודרים והמעוצבים שישנם.

מימוש בחירת דגמי כיורים ספציפיים

את הדגם הסופי ניתן ומומלץ לבחור באמצעות הדמיית מחשב של חברת תשתיות בית. במקום לנסוע לאולמות התצוגה של החברה, ניתן להישאר בחדר השירות המיועד להצבת הכיור ולהשוות בינו לבין דגמי כיורים שונים עד למציאת התשתית שתיתן מענה עיצובי מובהק. חשוב לקרוא מפרטי מידות ולהבין מאלו חומרי ייצור עשוי הכיור על מנת שלא תופתעו בהובלה ותזכו לקבל בדיוק את המוצר שציפיתם להזמין.