ברזים איכותיים מעוצבים לכיורי המטבח

100
1
POT FILLER -- Faucet

ברזים מהווים משקל משמעותי בעיצוב המטבחים וחדרי האמבט. על מנת לבחור אותם כנדרש עבור הכיורים ועמדות הרחצה השונות, חשוב להקפיד על סטייל ברמה גבוהה אשר יקנה לכם גם את השימוש הנוח ביותר וגם את המראה הכי מלבב עיניים שניתן לבקש. כיצד גורמים לזה לקרות? כל מה שרציתם לדעת על בחירת ברזים במאמר מידע אחד.

בחירת הצורה של הברז – קשתית או ישרה

ברז קשתי עשוי להיות גם ברז שצורתו היא קשת וגם ברז שיש לו 3 צלעות מלבניות שהשלישית מבניהן היא צלע פליטת המים. בשני המקרים מדובר על ברז מוגבה שדרוש לו רווח מתחת לארונות על מנת לאפשר לו להתקיים, לבלוט ולעצב לכם את חדר השירות באופן מיטבי. לכן, אם תחתית הארון צמודה לכיור במטבח אותו אתם מעצבים, כנראה שלא תוכלו לבחור ברז זה אלא להתאים ברז שטוח עם צלע אחת. ברם, אם יש לכם רווח בין הארון לכיור, כלומר הארון גבוה יחסית, ניתן ואף מומלץ להסדיר ברז קשת כדי לגרום לו לבלוט במרחב ובכך להטביע את חותמו על עיצוב חדר השירות שלכם.

בחירה בין ברז כסוף לברז מוזהב – המומחים מסבירים

בגדול, זו שאלה של עיצוב החדר. אם החדר שלכם מבוסס על שיש שחור, ארונות בזלת וצבעים כהים דומים לשחור באופן כללי, מה שנקרא מטבח בצבעי פחם, אין מתאים יותר מאשר הברז המוזהב. צבע זה, בדומה לצבע הצהוב הוא משלים מצוין לזה השחור. גם במטבחי עץ הברז עשוי להתאים, שכן העיצוב הווינאי של חום בשילוב זהב הוא בהחלט סממן יוקרתי ללא עוררין. בבתים בהם הארונות ומשטחי העבודה לבנים, מומלץ לבחור ברז כסוף מאותן סיבות, שכן הכסף הוא בדרך כלל אמצעי הפרזול המתאים ביותר לגוון הלבן.

תכונות פונקציונאליות שחשוב שיהיו לכם בברזים

בירור מצבים להגדרת צורתו של זרם המים, אפשרויות מרובות להגברת עוצמת המים, ויסות קל של הטמפרטורה, כולל שינויים מהירים כאשר הם נדרשים ועוד. ברזים חייבים להיות קלים מאד לתפעול על מנת לספק לכם את מלוא מענה השטיפה שאתם תזדקקו לו. בנוסף, כאשר רכשתם ברז, חשוב מאד לשמור את כל המסמכים שלו בתיקייה גם אם מדובר במספר שנים קדימה מאז הרכישה. תיקון נזילה בברז הוא תהליך יקר ולא פעם תידרש החלפה של המנגנון כולו. פרוצדורה כזו תהיה זולה משמעותית ולעתים חינמית אם תשמרו את מסמכי האחריות והזיהוי של הברז.