טיפים מקצועיים לעיצוב אסלות בשירותים הביתיים

BOLD_FLAT_-_06
BOLD_ROUND_-_06
_P3R7333-Modifica

אם אתם נמצאים לפני בחירת ברזים, חשוב לדעת מספר נושאים בתחום העיצוב והצרכנות על מנת להבטיח את בחירתכם על הצד הטוב ביותר. בחירת ברזים היא אחת המשימות החשובות במבנים אך מעט מאד אנשים יודעים כיצד להשלים את המהלך כנדרש. במקרים רבים הקבלן, ולא בעל המבנה, מחליט בשבילו מה יהיה הברז ומטעמי חוסר זמן ההחלטה מתקבלת. כבעלי המבנה שהזמינו את השיפוץ או הבנייה חשוב שתדעו מהן המשמעויות של מה שאתם בוחרים וממה כדאי להימנע בחלק מהמקרים.

בחירת ברז לחדר שירות ראשי כמו מטבח או מקלחת

במידה והארון שנמצא מעל הכיור רחוק ממנו, ניתן לבחור ברז שטוח או מוגבה. היתרון של ברז מוגבה הוא הנוכחות העיצובית שהוא מייצר במבנה, מה שמשפיע על חידוד המראה הפנימי כולו. במידה והארון נמצא בקרבת הכיור ולא בהרבה יותר גבוה ממנו, ניתן לבחור רק דגם שטוח בכדי לחסוך במקום. בין כשאתם בוחרים ברזים שטוחים ובין כשהם מוגבהים, הגוון לא חייב להיות כסוף. ניתן לבחור גם ברזים מוזהבים, שחורים ובצבעי מתכת אדומים חומים כמו ברונזה ונחושת, לתשומת לבכם.

בחירת ברז לחדר כביסה או שירותי אורחים

על מנת לבחור ברזים עבור חדרים אלו, קחו בחשבון שבדרך כלל הם יהיו מאד קטנים ביחס לשאר המרחבים בבית. בשל כך, יידרשו ברזים קטנים שיבטאו את המינימליזם המתבקש. ברזים כאלו הכי קל לבחור כשהם מוסתרים. ברז מוסתר הוא ברז שצינורות הולכת המים שלו מוסתרים, ומה שאתם רואים בסך הכל הוא זוג ידיות, למים החמים והקרים, ובאמצע שלהן – פס מתכת ממנו המים יוצאים. ברזים אלו ניתן לממש במגוון רחב של צבעים, כסוף, מוזהב, שחור ובצבעי מתכת מיוחדים בגווני אדום כתום.

התאמה לצבעי הפרזול בחדר

בפרקים הקודמים הדגשנו בפניכם כי ברזים לא חייבים להיות כסופים, אלא ניתן לבחור אותם גם בגוונים אחרים. הקביעה של הגוון צריכה להיעשות בהתאם לצבע של יתר רכיבי הפרזול בחדר. אם המדפים מאוישים ברכיבי פרזול כמו מסגרות מתכת בצבע מסוים, ידיות החלונות והדלתות באותו צבע וכד’, מומלץ כי גם ברזים שייבחרו יתבססו עליו על מנת ליצור רצף המשכי של עיצוב מבנה תקין.

אחריות על הברזים לתקופה ארוכה ככל שניתן

על מנת להימנע מתשלום עב כרס לאינסטלטור שלכם במקרה של תקלה בברז, מוטב שהיתרן ייתן על כך מענה. לכן, מאד חשוב לוודא כי ברזים שאתם רוכשים מגיעים עם מסמך המעיד על כך, אותו יפעיל האינסטלטור בשבילכם במידה והוא זיהה תקלה בתשתית.