הכירו דרכים מומלצות לתכנן ארונות אמבטיה מודרניים

r11
esperanto2
r13

תשתיות אחסון בחדרי רחצה נחשבות מורכבות לבחירה, אך עם הידע שתקבלו כאן תוכלו להשלים את המשימה בקלות. על מנת לבחור ארונות אמבטיה איכותיים – ההמלצה שלנו היא לדבוק בדגמים שיש בהם כמה שפחות שכבות של חומר ייצור. ארונות עם ידיות שנמצאות בחזית של דלתות מגולפות יהיו פחות מתאימים לשימוש בחדר אמבטיה בשל התלות שלכם בהברגות עדינות ותחליפי עץ שבריריים ביחס לנדרש בחדר שירות לח לרטוב. ארונות אמבטיה מודרניים ללא ידיות עשויים בדרך כלל מחומר דחוס, ממנו מייצרים בין השאר סבלים לאופנועים, מה שמאפשר לכם 100% בטיחות גם בשגרת חדר האמבטיה על רקע המים הקולחים.

קבעו את פריסת הארון המבוקשת

ארונות אמבטיה עשויים להיות פרוסים על גבי הקיר כולו ולשמש לאחסון מלא של תכולה לטווח ארוך. מנגד, ניתן למקם אותם מתחת לעמדת השיש של האמבטיה, כלומר מתחת לכיור, או לשים אותם בתחתית החדר בין הרצפה לתחילת אחד הקירות בפינה. בדרך כלל, ארון שנמצא ליד הכיור ישמש כארון שליפות מהיר, כמו שידת אמבטיה, ולא רק כמתקן אחסון לטווח ארוך.

גבשו את גוון הארון המבוקש

ניתן להסדיר ארונות אמבטיה בצבעי עץ או בצבעים יותר בהירים. חשוב לקבוע את הגוון בהתאם לסוג התפאורה שאתם מעוניינים להוליך אליו את החדר. באופן זה אתם מבטיחים שהעיצוב יתכתב עם האופן בו אתם רוצים לראות את החדר מעוצב: בצביון של פעם עם צבעי עץ או בצביון עכשווי בצבעים הסובבים את הגוון הלבן. כך או כך, העיצוב מודרני כי אין ידיות לארון והשכבה הקדמית חלקה, אבל את אופיו של הארון קובע הגוון, אשר משפיע על צביונו של החדר כולו.

גבשו את פריסתם של תאי הארון

האם מבעד לדלתות של ארונות אמבטיה הנדרשים לחדרכם יהיו מדפים בלבד? תאי מגירות פנימיים? שילוב של השניים? תכננו את פריסת המדפים המועדפת עליכם על מנת ליצור תשתית אחסון קלה ופשוטה להתנהלות עם התכולה שאתם צפויים לאחסן ברהיט הבוטיק החדש שלכם.

גבשו את בחירת הארון בהדמיית מחשב של חברת תשתיות בית

בהדמיית מחשב מסוג זה אינכם נדרשים לצאת מהבית אלא פשוט לבחור ארונות אמבטיה בהתאם לרמת ההתאמה שלהם, כפי שנלמדה במאמר זה. הדמיית המחשב מאוישת בתמונות הארונות ובמפרט טכני מלא המבאר אלו תאי אחסון יש בהם, כיצד מעמידים אותם והאם הייעוד שלהם הוא יותר לאחסון ארוך טווח או לשליפה מהירה של התכולות לשימוש יומיומי.