חיפויים לקיר – כך תבצעו את ההתאמה לעיצוב המבנה הפנימי

luce-653-46
luce-653-39
luce-653-38

בחירת חיפויים מעסיקה בעלי בתים ומבנים רבים. בואו ללמוד כיצד לגבש את הבחירה של האובייקטים שיכסו את הקירות שלכם על הצד הטוב ביותר. המאמר יחלוש על נושאים רבים – החל מבחירתו הוויזואלית של דגם החיפוי ועד לגיבוש הצבע וההתאמה לגודלו של החדר. המידע שכתוב במאמר זה יסייע לכם להשלים את בחירתם של חיפויים באופן מושלם אשר יספק לקירות המבנים שלכם בדיוק את מה שהם זקוקים לו בשביל להיראות מעוצבים ומלוטשים במיוחד.

הכל מתחיל מגיבוש התצורות הוויזואליות של החיפויים

חיפויים יכולים להיות ניחנים בתצורה חלקה ללא תלת מימד בכלל, בתצורה מגורענת, בתצורה על בליטות מרובעות ובתצורה עם בליטות משולשות או עגולות. חשוב לציין כי לא כל חיפוי מורכב מהצורות הללו באמת. ישנם דגמים חד ממדיים בהם מדובר בסך הכל בצביעה אומנותית של אור וצל ולא בבליטות של ממש, על אף שהתמונה של המיצג נראית לגמרי תלת ממדית. בבחירה זו חשוב להיעזר במעצב פנים ולהכווין אותה לסוג העיצוב שאתם מתכננים במבנה. מבנה עם צורות יותר עגולות מקרב את עצמו להיות מעוצב קלאסי או עתיק בעוד מבנה עם צורות מרובעות ומלוטשות ייראה יותר מודרני.

הבחירה ממשיכה לצבעים המבוקשים לחיפויים שלכם

ניתן לבחור חיפויים בגוון לבן לגמרי על מנת ליצור עיצוב מודרני וגוון עץ ליצירת עיצוב עתיק, ברם ישנן עוד המון בחירות ביניהן, וגם את הגוונים הספציפיים הללו ניתן לגבש במתכונת עיצוב הפוכה למה שצוין. למשל, אם מתמקדים במנה שהמלצנו עליו בפסקה הקודמת, ניתן ליצור דווקא מגוון לבן שלג מוחלט עיצוב עתיק אם בוחרים לו צורה ויזואלית עגולה, כמו למשל חצאי ירח או עיגולים.

בחירת הפרספקטיבה – כך תממשו אותה על הצד הטוב ביותר בפיגמנט

פיגמנט חיפויים הוא למעשה רמת הדיוק הנעולה של הגוון. זהו הצבע שבו יושתת החיפוי שלכם. לכן, כעת כשאתם יודעים מהו הגוון יש לכם מרחב תמרון למעט יותר בהיר או מעט יותר כהה. ההמלצה שלנו היא לבחור חיפוי בהיר באופן יחסי אם המבנה גדול וכהה באופן יחסי אם הוא קטן. באופן זה אתם שומרים על פרספקטיבה נכונה ונמנעים מעיצוב כלוא במבנה קטן או חסר השפעה במבנה גדול.

בחירת הפרספקטיבה של חלק החיפוי – כך תממשו אותה נכון

ההמלצה שלנו היא פשוט להקפיד על יחס ישר בבחירת חיפויים. ההמלצה היא לבחור בלטות חיפוי גדולות, עיגולים, משולשים ומרובעים תלת ממדיים גדולים ופסיפס מגורען עבה – אם החדר גדול ודק כאשר הוא קטן. שימור יחס זה יוביל לתמורות עיצוביות משמעותיות במבנה שלכם.