כך מומלץ לבחור כיורים מעוצבים לכל חדר במבנה

LR_Job_0087-Modifica-Modifica-3
LR_Job_0022-Modifica
_P3R7333-Modifica

אחת התשתיות הנחשבות ביותר בחדרי השירות היא הכיור. חדר שירות המתבסס על כיור מעוצב הוא כזה שהמראה הפנימי שלו משתפר והוא מתהווה כאחד המרחבים המרשימים ביותר שיהיו במבנה שלכם. כיצד מומלץ לבחור כיורים מעוצבים, אם כן? במאמר זה תוכלו למצוא את כל התשובות שיספקו לכם את הבחירה המושלמת לחוויית רחיצה שאין שניה לה.

בחירת כיורים מונחים או עמדות קידוח שלמות עם ארון תחתון?

במידה ואין לכם כלל כיור בחדר והארון צפוי להיות ממוקם ממש מעל הכיור, ללא הרבה מקום ביניהם, ההמלצה היא לבחור עמדת קידוח שלמה הכוללת מיני ארון וכיור מעליו. עמדה כזו הנה קומפקטית וגובה הקידוח נקבע על ידי טכנאי שיפוץ על מנת לאפשר לכם מצד אחד גישה נוחה לכיור ומצד שני בטיחות אל מול הארון הצפוף מבלי שתקבלו ממנו מכה או שהאורחים שלכם יסתכנו במפגש עמו. במידה והכיורים מיועדים להתקנה רחוק מהארון, הדגם המומלץ הוא דגם להנחה על משטח עבודה. נדרש משטח עבודה קיים על מנת להטמיע את הכיור עליו.

בחירת צורה מושלמת לכיור – כיצד היא נעשית?

זה לא סוג שכיור עשוי להיות מרובע או עגול. כיור עגול סימטרי הוא כיור ללא אליפסה, אלא עם עיגול שלם וכיור מרובע סימטרי הוא כיור שצלעותיו משלימות ריבוע שווה ממד. כיורים שאינן סימטריים בצורת מלבן או אליפסה צריכים להיבחר לאחר בדיקה מדוקדקת שהם אכן צפויים להשתלב יפה במבנה ולא ליצור בליטות או עיוותים עיצוביים. באמצעותה הדמיית מחשב של חברת שיווק תשתיות ביתיות קל להתחקות אחרי שאלה זו.

בחירת גוון כיור נדרש – הכיצד?

ההמלצה שלנו היא ללכת על פי מבנה וצבע האמבטיה. אם בחרתם כיור באותה צורה והוא ממוקם לידה, מומלץ שגם הצבע יהיה אותו צבע. אם הכיור עומד להיות שונה מהצורה של האמבטיה, ניתן לבחור גם גוון אחר. כמובן ששאלת היצירתיות בגוון רק הולכת ומעמיקה ככל שמתרחקים מהאמבטיה. כיור מטבח למשל, שם הוא עומד לבדו כהתקן רחיצה יחיד בדרך כלל, חייב להיות בעל צביעה עצמאית ויצירתית במיוחד על מנת להקרין עיצוב ייחודי זה על החדר כולו ולהטביע עליו את חותמו. חשוב לעבוד עם הדמיית מחשב בכדי ליצור את הבחירה המושלמת לחדר הספציפי שלכם.

בחירת דגם כיור סופי באופן אחראי

את הבחירה הסופית מומלץ להשלים באמצעות הדמיית מחשב של חברת תשתיות בית קבועות. בהדמיה זו קל למצוא כיורים מתאימים לעיצוב כל סוגי החדרים, אמבטיה, מטבח, אורחים, חדר שירות ועוד. הדמיית המחשב כוללת מפרט מידות ומפרט טכני מלא על כל דגם שבכוונתכם לבחון.