כך תשכילו לרכוש אסלות המתאימות לחדרי השירותים במבנים שלכם

AP116G_AP39_HPF_HPR_AP150_ph
BN218_114070-F_TWO30_BN118_BNCW03_TWOPF_ph
AP218_X14070_AP118G_ph

מעוניינים לבחור אסלות לשימוש ביתי או משרדי בהצלחה? בואו להכיר את מהפיכת דגמי האסלות החדשות מתצורת מונובלוק! במה הן נבדלות מהאסלות שהיו נהוגות לשימוש בעבר? מהו היתרון שלהן וכיצד הן מוסיפות לדקורציה של חדרי השירות? כפי שניתן לקרוא, התשובה לגבי היתרון של אותן אסלות נמצאת בגוף השאלה: הן אסלות מעוצבות ולא אוסף של חלקי פלסטיק ללא אפקט דקורטיבי, כפי שהיה נהוג בעבר. העוצמה שנוצרת בעיצוב שלהן מתרחשת בשל היותן אסלות קרמיות והקרמיקה, כמו בכל מקום אחר, תמיד יוצרת הברקה חסרת תקדים. אלו מבני אסלות מונובלוק קיימים בשוק, ולמי הם מתאימים?

קדימון: מבנה אסלת מונובלוק

אסלות מונובלוק הן התקני תשתית בהן מיכל ההדחה ועמדת הישיבה מחוברים. החיבור מתבצע בתצורה אנכית: משענת השירותים היא מיכל ההדחה ועמדת הישיבה היא האסלה, שפרוסה בקו אופקי. ישנן 2 תצורות אסלות מונובלוק, גלויה – בה מיכל ההדחה גלוי ויש עמדת קרמיקה תחתית מתחת למקום בו יושבים, לעומת מונובלוק סמויה בה כמעט כל החלקים סמויים מהעין וחצובים בקיר למעט עמדת הישיבה וכפתורי ההדחה. המשמעות: זו אסלה תלויה באוויר.

הכירו את האפשרויות שלכם לרכישת אסלות

לאור הביאור של מבני אסלות מונובלוק, כפועל יוצא ישנן 3 אפשרויות לרכישת דגם מונובלוק אשר ייסקרו בהרחבה בפרקים הבאים:

  • מונובלוק בשילוב בידה.
  • מונובלוק גלויה.
  • מונובלוק סמויה.

אסלת מונובלוק בשילוב התקן בידה: הקומבינציה היוקרתית ביותר

הייעוד של רכש מסוג זה הוא עבור חדרי רחצה גדולים, בהם יש מקום גם לאסלה וגם להתקן נוסף שדומה לה והוא הבידה. למי שאינו מכיר, זוהי גיגית שנראית כמו אסלת מונובלוק ללא מיכל הדחה והיא משמשת לניקיון הגוף אחרי השימוש באסלה עצמה. שיטת רחצה זו לא הייתה נהוגה בישראל מאז שנות השבעים, בשונה משנים שקדמו להן. בטורקיה, שיטה זו נהוגה עד עצם היום הזה.

אסלת מונובלוק יחידה לחדרי שירותים קטנים ובינוניים

אסלות מונובלוק הנרכשות בהסדר זה מיועדות לחדרי שירותים יחידים עם כיור רחצה. מדובר על חדרי השירותים המשמשים את דיירי הבית ולא בשירותי האורחים, שבדרך כלל יהיו קטנים מאד בשטחם. חדרי שירותים ביתי סטנדרטי הוא בגודל מטר על חצי מטר, בעוד שירותי אורחים ייפרס כחצי מטר על חצי מטר בשני הממדים. לכן, עבורו מתאימה אסלת מונובלוק מסוג אחר.

אסלת מונובלוק סמויה לחדרי שירותי אורחים

אסלות מונובלוק מסוג זה הן אסלות חצובות בקיר, למעט כפתורי ההדחה ועמדת הישיבה. בשל הקומפקטיות שלהם, הן מתאימות מאד לחדרי שירותי אורחים ולחדרי שירותי קבע אם הם קטנים מן הרגיל, מתחת לחצי מטר בכל מימד.