מקלחונים בעיצוב יוקרתי לחדרי אמבטיה

RE_TOUR-24
rg873c_0336-007
2f3bb6185dd59291c4459be60ec54ff4faeeee58_optimized

מקלחונים הם מהחשובים שבהתקני הרחצה, אך לא בכל חדר ניתן לגבשם. ידוע כי עיצוב המינימום גם כשהחדר מאד קטן צריך להכיל כיור וגיגית אמבטיה. מיד תראו שגם במצב כזה יש מקום למקלחון, ועל כך נרחיב בהמשך דברינו. כיצד יש לעצב מקלחונים? מהן התמורות שצריך להשיג בשביל להפכם ליוקרתיים במיוחד? כל מה שרציתם לדעת על מקלחונים מעוצבים – במאמר מידע אחד.

עיצוב מקלחונים ראשוני כדי ליצור את המראה היוקרתי

על מנת ליצור מקלחונים בעלי עיצוב יוקרתי לא די להתבונן בקירות השקופות ובדלתות הזכוכית. בשל כך שהתוצר הסופי שקוף, רואים את מה שיש בפנים, לעתים בהסחה קלה של התזת חול ולעתים באופן מלא, תלוי בבחירתכם. הרכיב שבטוח יראו הוא את רצפת התחתית, או בהגדרתה במדויקת, את האגנית. העיצוב שלה מהווה את הבשורה ליוקרתו של חדר הרחצה. ניתן לרכוש מקלחונים עם אגנית חומה דמוית עץ או עם אגנית לבנה ובצורות ובטקסטורות שונות. חשוב לבחור באגנית שניכר כי היא מתאימה לשילוב בחדר הרחצה שלכם וצפויה לחולל בו את השינוי הדקורטיבי הנדרכש. לצדה, דלתות הזכוכית צריכות להיראות במיטבן ולהשתלב היטב עם מראה החדר. חלקן יהיו חלקות ללא תוספת וחלקן עם ידיות פתיחה גלויות, אותן יש לבחור כשהן דומות ככל שניתן לידיות הארונות כדי ליצור מראה דקורטיבי מנצח.

מיקום המקלחונים בחדר האמבטיה

מקלחונים ניתן למקם בפינת החדר, זה מה שקורה בדרך כלל. לחילופין, ניתן למקם אותם במרכז החדר או בנקודה מקרית אחרת שאינה הפינה. הבחירה בידכם וחשוב לבצע אותה במהלך תכנון חדר הרחצה כדי להגיע לנוסחה מתואמת וללא הפתעות של אחד החדרים המענגים ביותר שתזכו להשתמש בהם בבית.

“יש לי רק מקום לאמבטיה”: גם במצב כזה אפשר להתקין מקלחון

בניגוד למה שרבים סבורים, מקלחון ניתן להקמה גם במצב בו יש “רק” מקום לאמבטיה. כאשר החדר מאד קטן וצפוף, ניתן להיעזר בחלק החיצוני של דופן האמבטיה, ממנו נכנסים להתרחץ בה בשביל להטמיע דלתות זכוכית של מקלחון. הדלתות הופכות את האמבטיה למקלחון ומאפשרות לכם גם להתקלח בעמידה, עם קירות זכוכית מחוסמים, וגם בישיבה כמיטב המסורת בתוך גיגית אמבטיה. לכן, מי שיש לו “רק” אמבטיה יכול שיהיה לו בהכרח גם מקלחון, אם יחפוץ בכך. לדעתנו, מי שחפץ בעיצוב מודרני בחדרו צריך להסדיר מקלחון, שכן מראה הזכוכית יוצר את העיצוב המיוחד של ימינו בחדרי הרחצה באופן חד משמעי.