טיפים מקצועיים לעיצוב אסלות בשירותים הביתיים

2
1
5

במאמר זה נספק לכם מידע על רכישת מקלחונים, ובו נתמקד בסוגיה משמעותית שמעסיקה רבים בציבור: האם לרכוש מקלחון עם פלטות זכוכית מחוברות לאמבטיה או לרכוש אותו בנפרד? תתפלאו, אבל סוגיה זו לא מעסיקה רק את בעלי תאי הרחצה הקטנים, שלגביהם ישנו רק פתרון אחד אפשרי: מקלחון האמבטיה. גם בעלי חדרי רחצה ענקיים מתלבטים בסוגיה הזו ותוהים האם כדאי להם לחסוך מקום בחדר לתשתיות אחרות כמו ארונות יותר גדולים או להתקין מקלחון בנפרד מן האמבטיה. מה אנחנו מציעים? שווה להישאר לקרוא.

יתרונות מקלחון האמבטיה

מקלחונים של אמבטיה מאפשרים למשתמש ליהנות משטח כיסוי ענק כאשר הוא מתרחץ ולא להתרכז בפינת החדר. אם אתם אנשים של מרחבים, שחשוב להם שכל דבר שהם לוקחים בו חלק בחיים יהיה גדול, רחב, בעל משמעות ולא כזה שיש בו אלמנטים של צמצום, ברור שמקלחון האמבטיה יהיה המוצר בשבילכם, במיוחד אם גיגית האמבטיה מלבנית גדולה המאפשרת זאת, ולא מבוססת על עיצוב קטן מכך. הטמעת דלת זכוכית ומשקוף זכוכית צמוד נעשית בהדבקה תחתונה ובחציבה עליונה של תשתיות הברגה על קיר האמבטיה. היא דורשת יום אחד של חוסר שימוש, יום ההתקנה, על מנת לאפשר לדבק להתחבר ולהיכנס למצב פעיל של עשרות שנים קדימה. מאותו רגע זהו מקלחון לכל דבר בגודל הרבה יותר גדול מהמקלחון הרגיל בשל שטח האמבטיה הלא קטן.

יתרונות המקלחון הנפרד

המקלחון הנפרד הוא התקן מעוצב ומלוטש. הוא מגיע עם דלתות פינתיות שקופות בגימור מיוחד לבחירת הלקוח, התזת חול, חלק, מגורען או אחר. האגנית, רצפת המקלחון, היא התקן עיצוב בפני עצמו שכן את אבני השפה שלה ניתן לראות מבחוץ. לכן יש כאן גם יתרון דקורטיבי וגם הנאה משני התקני רחצה נפרדים, אמבטיה ומקלחון. הדבר מאפשר להפחית את העומס על תשתיות הרחצה ולספק את האמבטיה לרחצת הילדים ואת המקלחת למבוגרים. בדרך זו עומס הניקיון על 2 ההתקנים פוחת ובתוספת מקלחונים נפרדים הוא ייראה מעוצב פי כמה מאשר בחדר שאינו כולל אותם.

בחירה מעשית של מקלחונים

ניתן לממש בחירת מקלחונים לאמבטיה ומקלחונים נפרדים בקלות באמצעות הדמיית מחשב ייעודית. הדמיית מחשב זו מאפשרת לכם לבחור מקלחונים באמצעות האינטרנט מבלי לצאת מן הבית. מקלחונים אלו מיובאים על ידי חברת תשתיות בית ייעודית המתמחב בשיווק התקני רחצה הן לאמבטיות והן בנפרד באיכות חסרת פשרות הן בדלתות הזכוכית והן באגניות.