נושאים חשובים שיש להכיר לפני רכישת אסלות

starck_f_functions_nachtlicht
BN118G_BN218_NK3210_NK30_ph
AP217_X14070_AP117G_QKCW05_ph

אין ספק שתחום רכישת אסלות מעסיק לא מעט יזמי מבנים בעת האחרונה, בין אם המבנה בבעלות מלאה ובין אם נמצא בחזקתם התפעולית, כמו למשל משרד בבניין השכרות. הסיבה שהנושא מעסיק יותר מאי פעם את היזמים היא התפתחות תחום המונובלוק, אסלה שאינה מופרדת לניאגרה והתקן ישיבה כפי שהיה נהוג בחברות כמו ליפסקי ופלאסון, אלא מגיעה כהתקן אחד, כשמיכל ההדחה הוא המשענת של גוף האסלה. במרוצת השנים פותחו דגמים נוספים על בסיס תצורה זו, למשל אסלות עם מכלים סמויים תלויות באוויר ללא בסיס קרמיקה מתחתיהן. מה כדאי להכיר בתחום של האסלות החדשות על מנת לבחור את מה שהכי מתאים עבורכם?

הבידה חוזר לאופנה: גיגית בצורה של האסלה המשמשת לניקיון אחרי השימוש

התקן הבידה המפורסם, ששימש בישראל בשנים הראשונות לקיומה ומשמש עד היום בבתי אב בטורקיה, חוזר אלינו בתצורה החדשה של אסלת המונובלוק. בשל כך שאין יותר ניאגרה מופרדת מעמדת הישיבה, אלא מדובר על התקן שמגיע במקשה אחת – מיכל ואסלה, הדבר משתלב נהדר עם הבידה שאופיין מאז ומעולם באותה צורה. זאת משום שלבידה, בשןנה מהאסלה אין מיכל ולכן הוא תמיד היה נראה מקשה אחת. שילובו עם אסלות מונובלוק יוצר מר5אה עיצובי חסר תקדים המתאים למקלחות גדולות בהן ישנו מקום להציב אסלות.

מבחר אסלות לשירותי בית סטנדרטיים

לצד בעלי חדרי הרחצה הגדולים, פרטים רבים בחברה משתמשים בתאי רחצה קטנים יותר ובתאי שירותים באותו סדר גודל. עבור חדר זה אסלות מאד פופולריות לרכישה הן כמובן דגם המונובלוק הסטנדרטי, שמגיע כמיכל והתקן ישיבה במקשה אחת. לסטייליסטים מביננו מומלץ לבחור בדגם סמוי על מנת ליהנות ממראה של התקן ישיבה העומד בפני עצמו, תלוי מצד אחד ועם ניאגרה חצובה בקיר מצד שני.

אסלות ייעודיות לשירותי אורחים

שירותי אורחים הם לרוב החדרים הקטנים ביותר בבית ובכל מבנה אחר. בשל גודלם הקטן במיוחד, המשתרע על לא יותר מחצי מטר על חצי מטר, יש לבחור אסלות קומפקטיות שיאזנו את העיצוב שלו וייקלו את השימוש בו. זוהי כמובן אסלת מונובלוק סמויה. באסלה זו מה שחשוף הוא רק התקן הישיבה, כשמעליו ישנה ידית הדחה.

בחירת גוון האסלה

מומלץ לבחור אסלות בגוון אשר ישפיע על עיצוב חדר השירותים או הרחצה שלכם. ניתן לבחור אסלה לבנה, חומה, שחורה, שחור עם קצוות מוזהבים ועוד מגוון רחב של צבעים אשר ישלימו את מראות חדרי השירות שלכם. באמצעות הדמיית מחשב ביתית קל לזהות את האסלות המתאימות לשילוב במבנים שלכם.