עיצוב ברזים בחדרי שירות – כך תעשו את זה נכון

BOLD_FLAT_-_01
LR_Job_0064-Modifica
LR_Job_0057-Modifica-Modifica-2

בחירת ברזים נעשית בקלות על ידי שימוש באלגוריתם נכון שמכווין לחדר שירות יותר מעוצב, יותר מלוטש ויותר משוכלל בתשתיות המים שלו. כיצד ניתן לשפר את איכות הברזים שלכם? בואו ללמוד אודות בחירת ברזים מושלמים לכל חדר שירות, מקלחת, מטבח, שירותי אורחים, חדר כביסה ועוד.

בחירת מבנה עבור הברז

זהו הצעד הראשון שעליכם לעשות. ישנם 3 מבנים עיקריים שניתן לבחור באמצעותם ברזים: או שהברז 100% שטוח, כלומר נמצא בגובה מאד נמוך ביחס לכיור, או שהברז מוגבה לעומתו באופן משמעותי. בברזים המוגבהים ישנן 2 צורות שניתן לבחור, מרובעת או קשתית. לפיכך, כאמור, אחד משלושת מבני הברז הללו צריך להתאים לחדר השירות שלכם. אנו ממליצים לבחור על פי רמת הריחוק מהארון למעלה. אם הוא מאד רחוק, ההמלצה היא לבחור ברז מוגבה. אם הוא קרוב, לא יהיה מנוס מלבחור ברז שטוח על מנת לאפשר לו מקום. ברז מוגבה מרובע ייצור בדרך כלל עיצוב יותר בורגני בעוד ברז עגול יקרב מעט את המבנה לעיצוב כפרי.

גיבוש הגוון של הברז

ברוב המקרים, ברזים כסופים יעשו את העבודה, אבל בבתים בהם הפרזול מעוצב באופן מובהק בגוון אחר, רצוי לנהות אחר הזרם ולשלב גוון זה בברזים שלכם. ברזים עשויים להיות גם שחורים, מוזהבים, ואפילו בצבעי מתכת כמו ניקל או ברונזה. חשוב לגבש את הגוון באופן שיתהווה הכי יפה במבנה שלכם.

הדמיית מחשב של חנות תשתיות בית – מקום הבחירה המושלם

בהדמיה זו אתם יכולים למצוא בקלות דגמי ברזים שעשויים להשתלב במבנה שלכם באופן מעוצב במיוחד. חשוב לבצע את הבחירה ללא יציאה מהמבנה, ויתרה מכך, על בסיס נוכחות בחדר המיועד לשילוב ברז, על מנת להשוות דרך האינטרנט בינו לבין הברז שעומד להיות מוטמע בו. באופן זה תוכלו להגיע חדים במיוחד לבחירה שלכם ולהתחקות אחר הדגם הנדרש ללא עיכובים.

דרישות צרכניות בנות זמננו מבעלות על ברז בישראל

כפי שאתם ודאי יודעים, טיפול בתקלות שנתגלו בברז עצמו ולא בצנרת, על ידי אינסטלטור היא משימה מאד יקרה ויש האומרים – מהיקרות בתחום השיפוצים. לכן, הדרישה הראשונית שאתם צריכים לוודא בתחום כמו ברזים היא שקיימת היא אחריות לחמש שנים, הכוללת תיקונים בחינם מאינסטלטור מטעם היצרן. הפעלת האחריות נעשית על ידי האינסטלטור שלכם, שצריך לבחון את הצנרת שלכם ולפסוק שהברז הוא שגרם לבעיה, ולא רכיב אחר שהותקן בסביבתו. כפועל יוצא, דרישה נוספת שיש לוודא היא מערך שירות לקוחות קל להגעה, עם מינימום ביורוקרטיה במקרה של בקשת עזרה בנושא האחריות.