פרקטים איכותיים לריצוף הבית

6
7
3

פרקטים הם משטחי למינציה לריצוף הבית. בשונה ממשטחי עץ, הם ניתנים לעיצוב על בסיס גוונים רבים ונחשבים עמידים לדריכה. זה לא סוד שנדרשים כללי שטיפה ברורים על מנת להסדירם בבית כמו שצריך. יש לדעת, למשל, שלא משתמשים בסבון רצפה רגיל אלא בסבון שמצוין שהוא מיועד לפרקטים, וגם אז, בהתאם להוראות היצרן בבחירת המנונים וכמות המים, כמו גם אופן השימוש בהם יחד עם סבון הניקוי (יחד איתו, לפני או אחריו). כאשר אתם מסדירים פרקטים למינציה לבית אתם נהנים מהתמורות הבאות.

מבחר דקורטיבי אדיר של אריחי ריצוף

ניתן לבחור פרקטים דמויי עץ, פרקטים שחורים, פרקטים בצבעים אחרים ויש אפילו בלבן. הבחירה בידכם, ועבורכם בלבד. ניתן ליצור ביקועים שחורים בפרקטים שלכם או להותירם בגוון המקורי של הריצוף שבחרתם. באופן זה אתם זוכים לאבזר את הבית במגוון רחב של עיצובי ריצוף וליהנות מכל התמורות של משטחים מעוצבים, חזקים ואיכותיים מתמיד.

איכות חסרת פשרות בדריכה וביציבות

פרקטים הם משטחים יציבים מאד דווקא כאשר הם לא עשויים מעץ אלא מלמינציה. הצבע אינו דוהה, בוודאי לא כפונקציה של עוצמת הדריכה של העוברים ושבים. הצבע הוא למעשה מדבקה סופר עמידה שמיועדת למשטחי למינציה. היא לא מתקלפת אלא נשמרת כחלק אינטגרלי מהמוצר אותו בחרתם למשך שנים רבות מאד. בנוסף, זה משטח שנחשב זול בהשוואה למשטחים אחרים שנועדו להחליף עץ, כמו למשל משטח PVC שנחשב יקר במחירו ולכן הוא נועד לכל מי שמחפש פתרון ריצוף כלכלי וגם מעוצב ויוקרתי.

מגוון רחב של אפשרויות הצבה

על גבי משטחי פרקטים ניתן להציב כסאות גלגלים לישיבה מול מחשב, שולחנות כבדים, מיטות וספות ללא חשש להתקלפות או הידרדרות הריצוף כתוצאה מתמורות אלה. מי שמחפש פתרון ריצוף שהוא גם אינו יקר וגם נחשב סופר עמיד, ימצא אותו בוודאות בתחום כמו פרקטים מעוצבים. זה התחום בו אתם זוכים לממש את יזמות המגורים שלכם במלוא תפארתה וגם לרכוש עבור עצמכם פתרונות ריצוף שהם גם לא יקרים וגם איכותיים. זה בדיוק מה שנדרש על מנת לספק לכם את הריצוף הייעודי לבית או לכל מקום אחר.

נוח לדריכה ולתפעול

משטח פרקטים הוא אחד מהמשטחים הנוחים והמזמינים ביותר לדריכה. הוא אינו מייצר אווירה של “רצפה קרה” בחורף ולמעשה שומר על טמפרטורה קבועה כל השנה. בנוסף, הוא מאד נוח ברמה הפיזית לדריכה בשל שילבו בין חיכוך נמוך להתנגדות במגע, מה שיוצר מדדים נוחים עבור עקבות גוף האדם.