רכישת מקלחונים בהתאמה למבנה חדר הרחצה שלכם

4
3
2

מעוניינים לדעת כיצד לבחור מקלחונים? במאמר שלפניכם אנו מספקים את כל המידע שאתם צריכים בשביל להשכיל לבחור אותם כנדרש. מקלחונים הם התקני רחצה מרכזיים בחדרי האמבטיה שלכם. בואו ללמוד כיצד מומלץ לבחור מקלחונים בהתאמה למבנה של החדר שלכם. אנו נציג מגוון אפשרויות בחירה שיתאימו לחדרי אמבטיה בעלי סוגים שונים של מבנים.

מקלחונים לחדרי רחצה זעירים

חדרים אלה נקראים חדרי אמבטיה במובן הרחב ביותר של המילה, משום ששטח הכיסוי הממוצע של אמבטיה, 2 מטרים בתוספת זנבות בקצוות, הוא גם אורך החדר, מה שלא משאיר בכלל מקום למקלחון נפרד אם המימד השני, הרוחב, אינו גדול דיו. במצב כזה יש לבחור את מקלחון האמבטיה. מקלחונים דגם אמבטיה הם למעשה אסופה של דלתות זכוכית שמגיעה עם דבק מיוחד וצירי הברגה. ההתקנה נעשית על ידי מומחה מקלחונים מטעם החברה אשר צפוי להורות לכם שלא להשתמש במקלחת למשך יום עסקים אחד מרגע ההתקנה. ביום זה הדבק נכנס למצב פעיל ועומד לשרת אתכם למשך עשרות שנים קדימה. הדלתות, מיום המקלחת הראשון שלכם ואילך הן דלתות בית לכל דבר, עשויות זכוכית ומשמשות לכניסה לאמבטיה שעתה נהפכה למקלחון.

מקלחונים לחדרי רחצה גדולים

בחדרי רחצה גדולים ניתן לממש או את מקלחון האמבטיה, או להטמיע מקלחון נפרד, או לשלב בין 2 מקלחונים אלה. היתרון של המקלחון הנפרד מתבטא בעיצוב חסר עכבות. עיצוב זה מבוסס על דלתות זכוכית מעוצבות, על אגנית דריכה דקורטיבית בצבע המתאים לצבעי הקרמיקה בחדר האמבטיה המיועד. ובחלק מהדגמים גם על ידיות פרזול לדלתות הזכוכית. זהו ללא ספק התקן רחצה מרשים, שלמי שיש מקום בחדר להציבו יותר ממוזמן לעשות זאת על מנת לערוך מקצה שיפורים אדריכלי בחדר. ההמלצה שלנו היא לבחור מקלחונים אלה בהשוואה לדגמי הארונות הסמוכים על מנת ליצור תאימות בין התשתיות השונות שלו.

בחירת דגם המקלחון המבוקש לאחר תכנון

אם הגעתם למסקנה איזה מקלחון מתאים לחדר האמבטיה שלכם, את הבחירה ניתן לממש באמצעות הדמיית מחשב של חנות מקלחונים מקצועית. חנות זו מתמחה בתשתיות בית קבועות והמקלחונים הם אחד מתחומי הדגל שלה. את הרכישה ניתן לממש ממש מהבית שלכם, או מהמשרד, ללא צורך להגיע לאולמות תצוגה. אתר האינטרנט עמוס בדוגמאות של מקלחונים עם מפרט טכני, ממדים וחומרי ייצור ומאפשר לכם להתחקות אחר הדגם המוצלח והמתאים ביותר לחדר הרחצה שלכם. בואו לממש את בחירתם של מקלחונים דקורטיביים שיעשו את ההבדל בין חדר רחצה ממוצע למעוצב.